05 August 2012

Kenangan Manis

Antara kenangan manis aku..bagi awal tahun 2012...

















Aku pernah menjadi pemenang tempat pertama pemakaian tudung bawal yang dibuat melalui undian dalam Facebook...macam tak percaya je bila aku antara yang paling banyak mendapat undian...dari kengkawan dan orang yang sudi mengundi...Sebenarnya memang tak jangka pun nak join contest ni..mula-mula takut-takut..pastu aku mula minta izin dari suamiku..pada mulanya..memang la dia membantah..tapi lama-lama...dia benarkan..nak mencuba sebab aku ni memang la pemakai tudung bawal setia..aku bukan jenis pakai tudung berfesyen2 yang lilit2 ataupun berlayer2..pernah sekali aku pakai tudung2 sarung jenis keluaran terbaru..bila pakai je..aku banyak terima komen negatif..so aku amik maklum yang muka aku memang tak sesuai untuk fesyen2 begitu..lagipun...suami pun pernah cakap..dia lagi suka tengok aku pakai tudung bawal..nampak lebih manis....


Seronok sangat-sangat...thanks pada yang banyak bagi sokongan..terutama pada suami & kengkawan...

No comments:

Post a Comment

Hi korang semua...
Suka tak dengan Blog Aleen ni..?
Suka..? Tidak..? Meh la tinggalkan komen..
Insyallah komen korang akan dilayan...
Terima kasih sebab lawat Blog Aleen..
Ada masa datang la lagi...SAYANG KAT U ALL...
mmmuuuuaaaaaahhhhhh...!!!!