28 August 2012

Beraya pertama kali sebagai seorang 'Isteri'

Alhamdulillah..bersyukur kehadrat Illahi..kerana dengan limpah kurnianya..dapat juga aku meneruskan kehidupan ini sehingga hari ini...hari ini 11 Syawal 1433 bersamaan 29hb Ogos 2012..tak lama lagi M'sia akan menyambut hari kemerdekaan yang ke-55...Tahun ni juga dapatlah aku beraya bersama suami & keluarga dua belah pihak yang tercinta...pertama kali beraya bersama setelah 6bulan selamat menjadi 'isteri' kepada seorang yang bergelar suami yang tersayang...seronok dapat bergambar bersama..setelah bermaaf-maafan dipagi raya...(ni pun masih ada yang tak de lagi...maria&suami dengan along&family) tak de dalam gambar...tahun ni tambah sorang lagi ahli baru..selain kehadiran suami & kakak ipar aku...iaitu..anak buah ke-2 dalam kuarga kami..Mohamad Syahmi Affan..(anak ke-2 kakak aku yang baru je dalam 2 bln lebih berpantang)...
(Bergambar dengan anak buah tersayang Nur Dania Syafiza....ni tengah beraya di rumah makcik @ Pekan Btg Berjuntai dengan family....)

Bersama suami & anak buah baru kami...Mohd Syahmi Affan..sedondonkan..?kabetulan sebab family kakak aku pun tahun 2012 ni tema 'putih' macam kitorang jugak...so...sapa-sapa yang tengok gambar ni..jangan salah sangka tau...heee..... Aku memang sayang kat anak-anak buah..dah macam anak sendiri...lepas ni..bolehlah layan anak sendiri...tungguuuuuuuu...........




No comments:

Post a Comment

Hi korang semua...
Suka tak dengan Blog Aleen ni..?
Suka..? Tidak..? Meh la tinggalkan komen..
Insyallah komen korang akan dilayan...
Terima kasih sebab lawat Blog Aleen..
Ada masa datang la lagi...SAYANG KAT U ALL...
mmmuuuuaaaaaahhhhhh...!!!!